Let op! Geld lenen kost geld
Laagste prijs garantie
Bestelinformatie

Tele2 sim only abonnement

Abonnement:

Betaal toestel:
Belbundel:
Databundel:

Tarieven

  • Kosten abonnement: U betaalt maandelijks voor uw abonnement.
     
  • Aansluitkosten: De aansluitkosten voor een Sim Only abonnementen zijn € 15,- en € 30,- voor een abonnement met toestel. Deze worden éénmalig samen met uw eerste factuur geïncasseerd door Tele2.
     
  • Begin betaalperiode: U betaalperiode start zodra uw abonnement bij Tele2 ingaat. Hierover ontvangt u van Tele2 bericht. Als u bij uw bestelling aangeeft dat u uw nummer wilt behouden, dan gaat de betaalperiode in zodra Tele2 uw huidige nummer heeft overgezet.
     
  • Wijze betaling: Uw factuur wordt betaald via automatische incasso. U ontvangt de maandelijkse Tele2 factuur online en niet meer per post.
     
  • Kosten na contractduur: Het contract met Tele2 wordt na contractduur stilzwijgend verlengd en wordt omgezet naar een contract voor onbepaalde tijd met een opzegtermijn van een maand. Afhankelijk van de actie, kan de korting komen te vervallen na de contractperiode. De toestelbundel komt te vervallen na de contractperiode.
     
  • Tussentijds aanpassen abonnement: U kunt uw abonnement omhoog en omlaag aanpassen. Kortingen die op het contract staan, kunnen wel wijzigen bij het aanpassen van de bundels.
     
  • Opzeggen (evt. tussentijds): Opzeggen is gratis wanneer de einddatum van uw contract is verstreken. Is dit niet het geval, maar wilt u toch per direct opzeggen? Dan berekend Tele2 een afkoopsom. Houd rekening met een opzegtermijn van 1 maand. 
     
  • Afrekenen van min/sms/data NL: Gesprekken worden per minuut afgerekend en naar boven afgerond. Buiten de bundel betaald u € 0,25 per minuut/sms. Na verbruik van de internetbundel stop het internet. Het is wel mogelijk een éénmalige internetbundel bij te kopen. Voor de Unlimited abonnementen geld een Fair Use Policy. Unlimited data heeft een beperking van 5GB per dag.
     
  • Afrekenen van min/sms/data EU: Per 8-6-2017 internet, bel en smst u in de EU net als in Nederland. Na verbruik van de bundels gelden de zelfde buiten de bundelkosten als in Nederland. Voor de databundels van 8GB geldt een maximum van 6GB internet verbruik per maand in de EU. Na het verbruiken van dat limiet is het nog wel mogelijk om gebruik te maken van data maar zal er een toeslag van € 0,009 per MB gelden. Voor het bellen vanuit Nederland naar een EU-land of USA gelden andere tarieven.
     
  • Internetsnelheid: De maximale internetsnelheid bij 4G is 150 Mb/s.

Klik hier voor de uitgebreide tarief voorwaarden van Tele2.

Tarieven

  • Kosten abonnement: U betaalt maandelijks voor uw abonnement.
     
  • Begin betaalperiode: U betaalperiode start zodra uw abonnement bij Tele2 ingaat. Hierover ontvangt u van Tele2 bericht.
     
  • Wijze betaling: Uw factuur wordt betaald via automatische incasso. U ontvangt de maandelijkse Tele2 factuur online en niet meer per post.
     
  • Kosten na contractduur: Het contract met Tele2 wordt na contractduur stilzwijgend verlengd en wordt omgezet naar een contract voor onbepaalde tijd met een opzegtermijn van een maand. Afhankelijk van de actie, kan de korting komen te vervallen na de contractperiode. De toestelbundel komt te vervallen na de contractperiode.
     
  • Tussentijds aanpassen abonnement: U kunt uw abonnement omhoog en omlaag aanpassen. Kortingen die op het contract staan, kunnen wel wijzigen bij het aanpassen van de bundels.
     
  • Opzeggen (evt. tussentijds): Opzeggen is gratis wanneer de einddatum van uw contract is verstreken. Is dit niet het geval, maar wilt u toch per direct opzeggen? Dan berekend Tele2 een afkoopsom. Houd rekening met een opzegtermijn van 1 maand. 
     
  • Afrekenen van min/sms/data NL: Gesprekken worden per minuut afgerekend en naar boven afgerond. Buiten de bundel betaald u € 0,25 per minuut/sms. Na verbruik van de internetbundel stop het internet. Het is wel mogelijk een éénmalige internetbundel bij te kopen. Voor de Unlimited abonnementen geld een Fair Use Policy. Unlimited data heeft een beperking van 5GB per dag.
     
  • Afrekenen van min/sms/data EU: Per 8-6-2017 internet, bel en smst u in de EU net als in Nederland. Na verbruik van de bundels gelden de zelfde buiten de bundelkosten als in Nederland. Voor de databundels van 8GB geldt een maximum van 6GB internet verbruik per maand in de EU. Na het verbruiken van dat limiet is het nog wel mogelijk om gebruik te maken van data maar zal er een toeslag van € 0,009 per MB gelden. Voor het bellen vanuit Nederland naar een EU-land of USA gelden andere tarieven.
     
  • Internetsnelheid: De maximale internetsnelheid bij 4G is 150 Mb/s.

Klik hier voor de uitgebreide tarief voorwaarden van Tele2.

Gratis nummerbehoud & overstapservice.
Overstappen met nummerbehoud is heel gemakkelijk en gratis! Wij  regelen de overstap. U kunt het bij uw aanvraag eenvoudig online bij ons doen. Indien u een papieren contract wenst is een nummerbehoudformulier ingesloten dat u invult en mee stuurt met het contract. Het nummerbehoud regelt Tele2 vervolgens met uw huidige provider. Indien nummerbehoud wordt afgekeurd zal Tele2 een nieuw telefoonnummer toekennen. Ingangsdatum wordt door Tele2 bepaald daar deze afhankelijk is van de einddatum van uw oude abonnement. 

U kunt nummerbehoud aanvragen vanaf 120 dagen voor het einde van uw huidige contract. Check dus altijd wanneer het contract met uw huidige aanbieder afloopt.

Zodra uw nummerbehoud aanvraag door uw huidige provider geaccepteerd is, zegt Tele2 uw huidige contract voor u op bij uw huidige provider. Dit hoeft u zelf niet te regelen.

  • Tot de datum van portering kunt u met de nieuwe simkaart niet bellen. Dat kan pas vanaf het moment dat daadwerkelijk uw nummer is omgezet. 
  • U krijgt op het moment van dat u overgaat, e-mail en een sms van Tele2. Uw abonnementskosten gaan vanaf dan ook pas in. 
  • Bij nummerportering vanaf een prepaidkaart komt het beltegoed op de prepaidkaart te vervallen. 
  • Verlengen: Een verlenging houdt in dat u bij dezelfde provider blijft. Voor een verlenging dient u dus al klant te zijn van KPN. U behoudt dan altijd automatisch uw huidige mobiele telefoonnummer en simkaart. 

    ​Indien u een vervangende simkaart wenst, kunt u deze na aansluiting telefonisch aanvragen bij onze klantenservice. 
  • Verlengperiode: U kunt vanaf 4 maanden voor de einddatum van uw huidige contract verlenging aanvragen.

​​​Bestelprocedure

  1. Vul bovenstaande formulier in om uw abonnement aan te vragen. Binnen enkele ogenblikken ontvangt u per e-mail een contract en een link. Ook per sms ontvangt u een link. Via een van deze links kunt u online de hele bestelling eenvoudig afronden. Handig, want dit scheelt een hoop tijd en rompslomp met het uitprinten en terugsturen van contracten. We kunnen uw bestelling bovendien direct uitvoeren en daarom alles op dezelfde werkdag verzenden. 
     
  2. ID verificatie: U kunt eenvoudig met uw smartphone een foto maken van uw ID-bewijs en het direct uploaden of u kunt via uw computer een bestand (foto of kopie) van uw ID-bewijs uploaden.
     
  3. Bankrekening verificatie: U wordt gevraagd een iDeal transactie uitvoeren van € 0,01.
     
  4. Inkomsten- en lastentoets: Vanaf 1 mei 2017 geldt dat wanneer u een smartphone niet in één keer, maar in maandelijkse termijnen betaalt, dit volgens de wet gezien wordt als een ‘overeenkomst van koop op afbetaling’, oftewel: een vorm van lenen. Gelukkig betaalt u 0% rente en heeft u geen extra kosten. De belangrijkste verandering is dat er bij een lening van € 250 of meer een aantal vragen worden gesteld om te bepalen of het voor jou verantwoord is om een abonnement met smartphone af te sluiten.  

    De Inkomenslasten toets geldt niet bij een 1-jarig abonnement en een toestelbundel tot met € 20 pm en bij 2 jaar tot met € 10 per maand.
    De nieuwe wet geldt niet voor zakelijke abonnementen. Ga hier naar onze zakelijke afdeling.

  5. Na bovenstaande acties is uw aanvraag compleet en kunnen wij direct aan de slag.
  • U kunt het contract ook zelf uitprinten, in blokletters invullen en ondertekenen. Tot slot ontvangt u ook een contract via de post. Na het invullen, stuurt u het naar GSMWEB via de post of e-mail of fax. Houdt u dan wel rekening mee dat wij alsnog een Bankrekening verificatie nodig hebben. U zult een e-mail krijgen met het verzoek een iDeal betaling over te maken van € 0,01.

Het abonnement

  • Aanvragen nummerbehoud: U kunt vanaf 120 dagen voor de einddatum van uw huidige contract nummerbehoud aanvragen. Als de aanvraag voor nummerbehoud is goedgekeurd, wordt uw huidige abonnement automatisch opgezegd en betaalt u geen dubbele kosten.
     
  • Startdatum abonnementskosten bij een nieuw abonnement: Indien u gekozen heeft voor nummerbehoud, zal uw  nummer starten wanneer uw nummer wordt overgenomen. Blijkt dat nummerbehoud niet mogelijk is, dan zal Tele2 een nieuw nummer aan u verstrekken met daarbij een ingangsdatum. Kiest u geen nummerbehoud, dan zal uw abonnement direct ingaan. 
     
  • Dekking: 4G van Tele2. Indien er geen 4G mogelijk is, wordt u omgezet naar 2/3G-netwerk.
     
  • Voor aanvragen geldt een minimum leeftijd van 18 jaar.
     
  • Op het abonnement zijn de algemene voorwaarden van Tele2 en GSMWEB.NL van toepassing. Op de telecommunicatiedienst zijn de voorwaarden alsmede de Fair Use Policy van Tele2 van toepassing.
     

Klik hier voor de Algemene voorwaarden Toestel en Toestelkrediet van Tele2.
Klik hier voor de Fair Use Policy van Tele2.
Klik hier voor de Privacy Statement van Tele2.
Klik hier voor de Algemene voorwaarden van GSMWEB.NL NEDERLAND BV.
 

Overig informatie

  • Het pakket wordt door PostNL afgeleverd. Mocht u tot 2 keer toe niet thuis zijn dan laat de postbode een briefje achter waarmee u het pakket op het postkantoor kunt afhalen.
     
  • Indien u een klacht heeft of u wilt uw aanvraag annuleren/herroepen, kunt u onder FAQ hoofdstuk 4 & 11 nalezen wat de procedure hiervan is. 

* Door overmacht kan het zijn dat u het product toch niet de volgende werkdag in huis hebt. We hopen in zo'n geval op uw begrip.​

​​Bestelprocedure

  1. Vul bovenstaande formulier in om uw abonnement aan te vragen. Binnen enkele ogenblikken ontvangt u per e-mail een contract en een link. Ook per sms ontvangt u een link. Via een van deze links kunt u online de hele bestelling eenvoudig afronden. Handig, want dit scheelt een hoop tijd en rompslomp met het uitprinten en terugsturen van contracten. We kunnen uw bestelling bovendien direct uitvoeren en daarom alles op dezelfde werkdag verzenden. 
     
  2. ID verificatie: U kunt eenvoudig met uw smartphone een foto maken van uw ID-bewijs en het direct uploaden of u kunt via uw computer een  bestand (foto of kopie) van uw ID-bewijs uploaden.
     
  3. Bankrekening verificatie: U wordt gevraagd een iDeal transactie uitvoeren van € 0,01.
     
  4. Inkomsten- en lastentoets: Vanaf 1 mei 2017 geldt dat wanneer u een smartphone niet in één keer, maar in maandelijkse termijnen betaalt, dit volgens de wet gezien wordt als een ‘overeenkomst van koop op afbetaling’, oftewel: een vorm van lenen. Gelukkig betaalt u 0% rente en heeft u geen extra kosten. De belangrijkste verandering is dat er bij een lening van € 250 of meer een aantal vragen worden gesteld om te bepalen of het voor jou verantwoord is om een abonnement met smartphone af te sluiten.  

    De Inkomenslasten toets geldt niet bij een 1-jarig abonnement en een toestelbundel tot met € 20 pm en bij 2 jaar tot met € 10 per maand.
    De nieuwe wet geldt niet voor zakelijke abonnementen. Ga hier naar onze zakelijke afdeling.

  5. Na bovenstaande acties is uw aanvraag compleet en kunnen wij direct aan de slag.
  • U kunt het contract ook zelf uitprinten, in blokletters invullen en ondertekenen. Tot slot ontvangt u ook een contract via de post. Na het invullen, stuurt u het naar GSMWEB via de post of e-mail of fax. Houdt u dan wel rekening mee dat wij alsnog een Bankrekening verificatie nodig hebben. U zult een e-mail krijgen met het verzoek een iDeal betaling over te maken van € 0,01.
     

Het abonnement 

  • Verlengperiode: U kunt vanaf 4 maanden voor de einddatum van uw huidige contract verlenging aanvragen.
     
  • Startdatum abonnementskosten bij een abonnement: Bij een verlenging gaat het nieuwe abonnement direct na verlenging in. 
     
  • Dekking: 4G van Tele2. Indien er geen 4G mogelijk is, wordt u omgezet naar 2/3G-netwerk.
     
  • Voor aanvragen geldt een minimum leeftijd van 18 jaar.
     
  • Op het abonnement zijn de algemene voorwaarden van Tele2 en GSMWEB.NL van toepassing. Op de telecommunicatiedienst zijn de voorwaarden alsmede de Fair Use Policy van Tele2 van toepassing.

Klik hier voor de Algemene voorwaarden Toestel en Toestelkrediet van Tele2.
Klik hier voor de Fair Use Policy van Tele2.
Klik hier voor de Privacy Statement van Tele2.
Klik hier voor de Algemene voorwaarden van GSMWEB.NL NEDERLAND BV.

Overig informatie

  • U zult via post een bevestiging van uw aansluiting ontvangen. Indien nodig, kunt u aangeven dat u een vervangend simkaart nodig heeft. Deze wordt dan kosteloos per post naar u verstuurd.  
     
  • Indien u een klacht heeft of u wilt uw aanvraag annuleren/herroepen, kunt u onder FAQ hoofdstuk 4 & 11 nalezen wat de procedure hiervan is.