Laagste prijs garantie
Bestelinformatie
KPN abonnement met Apple iPhone XS Max 64GB
Abonnement + toestel
uit voorraad leverbaar
Vandaag besteld, binnen 1 tot 2 dagen in huis
€ 128,00
eenmalig
64,00
per maand
Optionele diensten
Spotify Premium8,99/maand
Verzekering13,95/maand
Details abonnement
Onbeperkt bellen en SMSen binnen NL en EU + 30GB in NL en EU
€ 30,00
Aanbieding inclusief KPN Compleet thuis internet/mobiel voordeel
€ -5,00
Spotify Premium
€ 8,99
Verzekering
€ 13,95
Totaal abonnement per maand
€  25,00
(looptijd 24 maanden)
Details toestelkosten
Direct betalen
€ 128,00
Totaal toestelkrediet
€ 936,00
Toestelkrediet per maand
€ 39,00
(looptijd 24 maanden)
Totale toestelkosten
Totale toestelkosten
€ 1.064,00
Vaste rente/jaarlijks kostenpercentage 0%
Overige kosten
Verzendkosten
€ 4,95
Aansluitkosten
€ 25,00
Totaal overige kosten
€  29,95
Meer informatie
  • Uw nieuwe toestel wordt verzekerd verzonden via PostNL. Er dient te worden getekend voor ontvangst.
  • 14 dagen bedenktijd
  • De internetsnelheid is 10 Mbps Up en 150 Mbps Down.
  • Buiten de bundel is de internetsnelheid 0,032 Mbps Up en 0,064 Mbps Down.
Bestelformulier
Mijn gegevens
Ja, ik ontvang graag 1 x per maand de actienieuwsbrief.
  • Omschrijving
  • Specificaties
  • Tarieven
  • Nummerbehoud
  • Bestelinformatie
Groot. Groter. Groots.

Het Super Retina-display in twee formaten, waaronder het grootste display ooit op een iPhone. Nog snellere Face ID. De slimste en krachtigste chip in een smartphone. Een baanbrekend dual camera-systeem. iPhone XS is alles wat je verlangt van een iPhone. En nog veel meer.

Accu/Batterij

Spreektijd (4G)25 uur
Draadloos opladenJa
Draadloze afspeelduur video15 uur
Energie-opslagtechnologie accu/batterijLithium-Ion (Li-Ion)
Draadloze afspeelduur audio65 uur
Browsing tijd (Wi-Fi)13 uur

Beeldscherm

TouchscreenJa
Typische contrastverhouding1000000:1
VingerafdrukbestendigJa
Resolutie2688 x 1242 Pixels
Beeldscherm typeOLED
Pixeldichtheid458 ppi
Beeldschermdiagonaal16,5 cm (6.5")
Beeldscherm vormFlat
Helderheid625 cd/m²
Afgeronde schermhoekenJa
Orientatie sensorJa
Touch technologieMulti-touch

Berichten

MMSJa
E-mailJa
SMSJa
ChatJa
Instant messaging (IM)Ja

Camera

Video-opname modi720p,1080p,2160p
Video stabilizerJa
Type camera achterzijdeDubbele camera
Multi-shotJa
Cameratype voorkantEnkele camera
Sluitertijd camera achterzijde1,8
Digitale zoom2x
Video recordingJa
Time-lapse-modusJa
GeotaggingJa
Resolutie camera achterzijde (numeriek)12 MP
Resolutie tweede camera achterzijde (numeriek)12 MP
ZoomcapaciteitJa
ZelfontspannerJa
Resolutie bij opnamesnelheid1920x1080@240fps,3840x2160@60fps,1280×720@60fps,1920x1080@120fps,1920x1080@30fps,1920x1080@60fps,3840x2160@24fps,3840x2160@30fps
Flash typeLED
Automatisch scherpstellenJa
Resolutie camera voorzijde (numeriek)7 MP
Sluitertijd camera voorzijde2,2
GezichtsdetectieJa
Maximale beeldsnelheid240 fps
BeeldstabilisatorJa
Cameraflitser achterzijdeJa
Cameraflitser voorzijdeNee
Sluitertijd tweede camera achterzijde2,4
Optische zoom10x

Design

VormfactorRechthoek
Materiaal behuizingGlas, Roestvrijstaal
Internationale veiligheidscode (IP)IP68
KleurnaamSpace Grey
Kleur van het productGrijs

Eisen aan de omgeving

Hoogte, in bedrijf0 - 3000 m
Relatieve luchtvochtigheid, in bedrijf5 - 95 procent
Temperatuur bij opslag-20 - 45 °C
Temperatuur, in bedrijf0 - 35 °C

Ergonomie

GyroscoopJa
OmgevingslichtsensorJa
VersnellingsmeterJa
Proximity sensorJa
GezichtsherkenningJa

Gewicht en omvang

Hoogte157,5 mm
Diepte7,7 mm
Breedte77,4 mm
Gewicht208 g

Inhoud van de verpakking

Inclusief AC-adapterJa
Inclusief headsetJa
Meegeleverde kabelsLightning

Mobiel netwerken

Voice over LTE (VoLTE) ondersteundJa

Multimedia

Ondersteund beeldformaatGIF,HEIF,JPEG,JPG,TIFF
Ondersteunde videoformatenMPEG‑4 Part 2,H.264,HEVC,M-JPEG
Ondersteund audioformaatAAX,AAX+,AC3,EAC3,FLAC,HE-AAC,LC-AAC,LPCM,MP3
Ondersteunde archief formatsZip
FM-radioNee
Ondersteunde documentformatenICS,PDF,PPT,PPTX,RTF,TXT,VCF,XLS,XLSX

Navigatie

GalileoJa
Wi-Fi positioneringJa
Locatie positieJa
GLONASSJa
BarometerJa
Electronisch kompasJa
Quasi-Zenith Satellite System (QZSS)Ja
Assisted GPS (A-GPS)Ja

Netwerk

SIM-kaart-capaciteitDual SIM
SIM card typeNanoSim + eSIM
BluetoothJa
3G bands ondersteund800,850,900,1700,1900,2100 MHz
Wi-FiJa
4G standaardLTE
2G bands (primary SIM)850,900,1800,1900 MHz
Near Field Communication (NFC)Ja
4GJa
3G standaardenDC-HSDPA,EVDO,HSPA+,UMTS
Bluetooth-versie5.0
iBeaconJa
3GJa
2G standaardenEDGE, GSM
Wi-Fi-standaardenIEEE 802.11ac
AirPlayJa

Oproep-management

Conferentiegesprek mogelijkJa
Gesprekstijd timerJa
Gesprek in de wacht zettenJa
Gesproken navigatie-instructiesJa
WachtstandJa
LuidsprekerJa
Nummerkeuze met stemJa
NummerherkenningJa
TrilalarmJa
OproepblokkeringJa

Opslagmedia

Compatibele geheugenkaartenNiet ondersteund
Interne opslagcapaciteit64 GB

Poorten & interfaces

VerlichtingsaansluitingJa
USB-poortNee

Prestatie

VliegtuigmodusJa
Persoonlijke informatie managementAlarmklok, Rekenmachine, Kalender, Timer, Gedetailleerde contactgegevens, Events herinnering, Bestandsmanager, Games, Notities, Stopwatch
Snel opladenJa
Video callJa
Microfoon muteJa
PersonalisatieRingtones, Wallpaper, Widgets

Processor

Aantal processorkernen6
ProcessormodelA12
ProcessorfamilieApple
64-bit computingJa

Software

Ondersteunt WindowsJa
Virtuele assistentApple Siri
Inclusief besturingssysteemiOS 12
PlatformiOS
Ondersteunt Mac-besturingssysteemJa

Subscription

AbonnementstypeGeen abonnement

Tarieven

  • Kosten abonnement: Je betaalt maandelijks voor je abonnement.
     
  • Aansluitkosten: De aansluitkosten voor alle abonnementen zijn € 25,-. Deze worden éénmalig samen met je eerste factuur geïncasseerd door KPN.
     
  • Begin betaalperiode: Je betaalperiode start zodra je abonnement bij KPN ingaat. Hierover ontvang je van KPN bericht. Als je bij je bestelling aangeeft dat je je nummer wilt behouden, dan gaat de betaalperiode in zodra KPN je huidige nummer heeft overgezet.
  • Wijze betaling: Je factuur wordt betaald via automatische incasso. Je ontvangt de maandelijkse KPN factuur online en niet meer per post.
     
  • Kosten na contractduur: Het contract met KPN wordt na contractduur stilzwijgend verlengd en wordt omgezet naar een contract voor onbepaalde tijd met een opzegtermijn van een maand. Afhankelijk van de actie, kan de korting komen te vervallen na de contractperiode.
     
  • Tussentijds aanpassen abonnement: U kunt uw abonnement omhoog en omlaag aanpassen, maar nooit lager dan het abonnement maandbedrag waarop jee bent ingestapt. (bijv. belbundel omlaag, internetbundel omhoog). Kortingen die op het contract staan, kunnen wel wijzigen bij het aanpassen van de bundels.
     
  • Opzeggen (evt. tussentijds): Opzeggen is gratis wanneer de einddatum van je  contract is verstreken. Is dit niet het geval, maar wilt je toch per direct opzeggen? Dan berekend KPN een afkoopsom. Houd rekening met een opzegtermijn van 1 maand. 
  • Afrekenen van min/sms/data NL/EUBij het KPN abonnement maakt je een keuze uit de vooraf geselecteerde bundels. Bij het KPN Budget en Basis abonnement heeft je een bel/sms-bundel met een limiet. Na verbruik van deze bundel betaal je € 0,23 per minuut en € 0,07 per sms. Bellen wordt per seconde verrekend met het minimum van 30 seconden. Sms wordt afgerekend per bericht van maximaal 160 karakters. Bij de KPN zorgeloos abonnementen heb je een onbeperkte bel/sms-bundel. De data bundel geeft aal hoeveel internet je kan gebruiken. Het gebruik van internet wordt per 1KB afgerekend. Na verbruik van internet wordt automatisch de snelheid verlaagd naar 64KB/s downloadsnelheid en 32KB/s uploadsnelheid. Het gebruik kost dan niets meer. Overgebleven belminuten, sms'jes en MB's kunnen niet worden meegenomen naar de volgende maand.
     
  • In de volgende landen gelden dezelfde tarieven voor min/sms/data als in Nederland: Andorra, België, Bulgarije, Cyprus (Grieks deel), Denemarken, Duitsland, Estland, Faeröer, Finland, Frankrijk (inclusief ‘overzeese gebieden’), Frans-Guyana, Gibraltar, Griekenland, Guadeloupe, Guernsey, Hongarije, Ierland, IJsland, Isle of Man, Italië, Jersey, Kroatië, Letland, Liechtenstein, Litouwen, Luxemburg, Malta, Martinique, Mayotte, Monaco, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal (inclusief Azoren & Madeira), la Réunion, Roemenië, San Marino, Slovenië, Slowakije, Spanje (inclusief Canarische eilanden), St. Martin, Tsjechië, Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk (inclusief Gibraltar), Zweden, Zwitserland.

    Het abonnement kan alleen in deze landen gebruikt worden met dezelfde tarieven als in Nederland als je woont of wanneer je een duurzame band met Nederland heeft. Bijvoorbeeld omdat je in Nederland werkt of een bedrijf heeft, of een opleiding in Nederland volgt. KPN kan controleren of je nog een duurzame band heeft met Nederland. Indien het blijkt dat dit niet het geval is, kunnen zij maatregelen nemen.
     
  • Internetsnelheid: De maximale internetsnelheid bij 4G+ is 225 Mb/s. Gemiddeld ontvangt Je met 4G+ in Nederland 50Mb/s down- en 35 Mb/s upload snelheid.
     

Klik hier voor de uitgebreide tarief voorwaarden van KPN

Tarieven

  • Kosten abonnement: Je betaalt maandelijks voor je abonnement.
  • Begin betaalperiode: Je betaalperiode start zodra je abonnement bij KPN ingaat. Hierover ontvang je van KPN bericht. Als je bij je bestelling aangeeft dat je je nummer wilt behouden, dan gaat de betaalperiode in zodra KPN je huidige nummer heeft overgezet.
  • Wijze betaling: Je factuur wordt betaald via automatische incasso. Je ontvangt de maandelijkse KPN factuur online en niet meer per post.
     
  • Kosten na contractduur: Het contract met KPN wordt na contractduur stilzwijgend verlengd en wordt omgezet naar een contract voor onbepaalde tijd met een opzegtermijn van een maand. Afhankelijk van de actie, kan de korting komen te vervallen na de contractperiode.
     
  • Tussentijds aanpassen abonnement: Je kunt je abonnement omhoog en omlaag aanpassen, maar nooit lager dan het abonnement maandbedrag waarop je bent ingestapt. (bijv. belbundel omlaag, internetbundel omhoog). Kortingen die op het contract staan, kunnen wel wijzigen bij het aanpassen van de bundels.
  • Opzeggen (evt. tussentijds): Opzeggen is gratis wanneer de einddatum van uw contract is verstreken. Is dit niet het geval, maar wilt je toch per direct opzeggen? Dan berekend KPN een afkoopsom. Houd rekening met een opzegtermijn van 1 maand. 
  • Afrekenen van min/sms/data NL/EUBij het KPN abonnement maakt je een keuze uit de vooraf geselecteerde bundels. Bij het KPN Budget en Basis abonnement heb je een bel/sms-bundel met een limiet. Na verbruik van deze bundel betaal je € 0,23 per minuut en € 0,07 per sms. Bellen wordt per seconde verrekend met het minimum van 30 seconden. Sms wordt afgerekend per bericht van maximaal 160 karakters. Bij de KPN zorgeloos abonnementen heb je een onbeperkte bel/sms-bundel. De data bundel geeft aal hoeveel internet je kan gebruiken. Het gebruik van internet wordt per 1KB afgerekend. Na verbruik van internet wordt automatisch de snelheid verlaagd naar 64KB/s downloadsnelheid en 32KB/s uploadsnelheid. Het gebruik kost dan niets meer. Overgebleven belminuten, sms'jes en MB's kunnen niet worden meegenomen naar de volgende maand.
     
  • In de volgende landen gelden dezelfde tarieven voor min/sms/data als in Nederland: Andorra, België, Bulgarije, Cyprus (Grieks deel), Denemarken, Duitsland, Estland, Faeröer, Finland, Frankrijk (inclusief ‘overzeese gebieden’), Frans-Guyana, Gibraltar, Griekenland, Guadeloupe, Guernsey, Hongarije, Ierland, IJsland, Isle of Man, Italië, Jersey, Kroatië, Letland, Liechtenstein, Litouwen, Luxemburg, Malta, Martinique, Mayotte, Monaco, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal (inclusief Azoren & Madeira), la Réunion, Roemenië, San Marino, Slovenië, Slowakije, Spanje (inclusief Canarische eilanden), St. Martin, Tsjechië, Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk (inclusief Gibraltar), Zweden, Zwitserland.

    Het abonnement kan alleen in deze landen gebruikt worden met dezelfde tarieven als in Nederland als je woont of wanneer je een duurzame band met Nederland heeft. Bijvoorbeeld omdat je in Nederland werkt of een bedrijf heeft, of een opleiding in Nederland volgt. KPN kan controleren of je nog een duurzame band heeft met Nederland. Indien het blijkt dat dit niet het geval is, kunnen zij maatregelen nemen.
     
  • Internetsnelheid: De maximale internetsnelheid bij 4G+ is 225 Mb/s. Gemiddeld ontvangt je met 4G+ in Nederland 50Mb/s down- en 35 Mb/s upload snelheid.
     

Klik hier voor de uitgebreide tarief voorwaarden van KPN

Gratis nummerbehoud & overstapservice.
Overstappen met nummerbehoud is heel gemakkelijk en gratis! Wij regelen de overstap. Je kunt je aanvraag eenvoudig online bij ons doen. Indien je een papieren contract wenst is een nummerbehoudformulier ingesloten dat je invult en mee stuurt met het contract. Het nummerbehoud regelt KPN vervolgens met je huidige provider. Ingangsdatum wordt door KPN bepaald daar deze afhankelijk is van de einddatum van je oude abonnement. 

Nummerbehoud kunt je 60 dagen voor de einddatum van je abonnement aanvragen.

  • We hebben de volgende gegevens nodig (deze kan je na de aanvraag online invullen)

    - Het te behouden mobiele nummer.
    - De naam van je huidige telecomaanbieder.
    - De wijze waarop u bij de huidige telecomaanbieder geregistreerd bent: particulier of zakelijk.
    - Het simkaartnummer 
    - Huidige einddatum (optioneel)
    - Huidige klantnummer van uw provider

  • Indien je deze datum niet paraat heeft zoekt gsmweb dat voor je op. 

  • GSMWEB.NL zet na ontvangst van je gegevens een verzoek tot nummerbehoud bij KPN in het systeem. 
  • Tot de datum van portering kan je met de nieuwe simkaart niet bellen. Dat kan pas vanaf het moment dat daadwerkelijk je nummer is omgezet. 
  • Je krijgt op dat moment een e-mail en een sms van KPN. Uw abonnementskosten gaan vanaf dan ook pas in. 
  • Bij nummerportering vanaf een prepaidkaart komt het beltegoed op de prepaidkaart te vervallen. 
  • Verlengen: Een verlenging houdt in dat je bij dezelfde provider blijft. Voor een verlenging dien je dus al klant te zijn van KPN. Je behoudt dan altijd automatisch je huidige mobiele telefoonnummer en simkaart. 

    ​Indien je een vervangende simkaart wenst, kan je deze na aansluiting telefonisch aanvragen bij onze klantenservice. 
  • Verlengperiode:  je kunt vanaf 4 maanden voor de einddatum van je huidige contract verlenging aanvragen.

​​Bestelprocedure

  1. Vul bovenstaande formulier in om je abonnement aan te vragen. Binnen enkele ogenblikken ontvang je per e-mail een contract en een link. Ook per sms ontvang je een link. Via een van deze links kunt je online de hele bestelling eenvoudig afronden. Handig, want dit scheelt een hoop tijd en rompslomp met het uitprinten en terugsturen van contracten. We kunnen je bestelling bovendien direct uitvoeren en daarom alles op dezelfde werkdag verzenden. 
     
  2. ID verificatie: Je kunt eenvoudig met jouw smartphone een foto maken van jouw ID-bewijs en het direct uploaden of je kunt via jouw computer een bestand (foto of kopie) van jouw ID-bewijs uploaden.
     
  3. Bankrekening verificatie: Je wordt gevraagd een iDeal transactie uit te voeren van € 0,01.
     
  4. Inkomsten- en lastentoets: Vanaf 1 mei 2017 geldt dat wanneer je een smartphone niet in één keer, maar in maandelijkse termijnen betaalt, dit volgens de wet gezien wordt als een ‘overeenkomst van koop op afbetaling’, oftewel: een vorm van lenen. Gelukkig betaal je 0% rente en heb je geen extra kosten. De belangrijkste verandering is dat er bij een lening van € 250 of meer een aantal vragen worden gesteld om te bepalen of het voor jou verantwoord is om een abonnement met smartphone af te sluiten.  

    De Inkomenslasten toets geldt niet bij een 1-jarig abonnement en een toestelbundel tot met € 20 pm en bij 2 jaar tot met € 10 per maand.
    De nieuwe wet geldt niet voor zakelijke abonnementen. Ga hier naar onze zakelijke afdeling.

  5. Na bovenstaande acties is je aanvraag compleet en kunnen wij direct aan de slag.
  • Je kunt het contract ook zelf uitprinten, in blokletters invullen en ondertekenen. Tot slot ontvang je ook een contract via de post. Na het invullen, stuur je het naar GSMWEB via de post of e-mail of fax. Houd er dan wel rekening mee dat wij alsnog een Bankrekening verificatie nodig hebben. Je zult een e-mail krijgen met het verzoek een iDeal betaling over te maken van € 0,01.
     

Het abonnement

  • Aanvragen nummerbehoud: Je kunt vanaf 4 maanden voor de einddatum van je huidige contract nummerbehoud aanvragen. Jouw huidige abonnement wordt automatisch opgezegd en je betaalt geen dubbele kosten.
     
  • Startdatum abonnementskosten bij een nieuw abonnement: Indien je gekozen heeft voor nummerbehoud, zal jouw abonnement starten wanneer jouw nummer wordt overgenomen. Blijkt dat nummerbehoud niet mogelijk is, dan zal KPN een nieuw nummer aan je verstrekken met daarbij een ingangsdatum. Kies je geen nummerbehoud, dan zal jouw abonnement direct ingaan. 
     
  • Dekking: Overal en altijd online met 4G+ van KPN. 
     
  • Je ontvangt de maandelijkse KPN factuur online en niet meer per post.
     
  • Voor aanvragen geldt een minimum leeftijd van 18 jaar. Als ouder kan je wel een aanvraag indienen zodat jouw kinderen er gebruik van kunnen maken. 
     
  • Op het abonnement zijn de algemene voorwaarden van KPN en GSMWEB.NL van toepassing. Op de telecommunicatiedienst zijn de voorwaarden van KPN van toepassing.
     
  • Indien je heeft aangegeven dat je gebruik wenst te maken van KPN Compleet thuis wordt dit automatisch bij je aanvraag ingediend. Echter heeft je XS4all, dan dien je zelf contact op te nemen met de klantenservice van XS4all om deze korting te activeren. Helaas is het via het systeem van KPN nog niet mogelijk om dit tegelijkertijd met je aanvraag in te dienen. 

Klik hier voor de Algemene voorwaarden van KPN.
Klik hier voor de Goederen Krediet Overeenkomst van KPN.
Klik hier voor de Algemene Krediet Voorwaarden van KPN.
Klik hier voor de Telecom Kredietcode.
Klik hier voor de Algemene voorwaarden van GSMWEB.NL NEDERLAND BV.

Overig informatie

  • Het pakket wordt door PostNL afgeleverd. Mocht je tot 2 keer toe niet thuis zijn dan laat de postbode een briefje achter waarmee je het pakket op het postkantoor kunt afhalen. 
     
  • Indien je een klacht hebt of je wilt je aanvraag annuleren/herroepen, kun je onder FAQ hoofdstuk 4 & 11 nalezen wat de procedure hiervan is. 

*  Door overmacht kan het zijn dat u het product toch niet de volgende werkdag in huis hebt. We hopen in zo'n geval op je begrip.​
 

​​Bestelprocedure

  1. Vul bovenstaande formulier in om je abonnement aan te vragen. Binnen enkele ogenblikken ontvang je per e-mail een contract en een link. Ook per sms ontvang je een link. Via een van deze links kan je online de hele bestelling eenvoudig afronden. Handig, want dit scheelt een hoop tijd en rompslomp met het uitprinten en terugsturen van contracten. We kunnen je bestelling bovendien direct uitvoeren en daarom alles op dezelfde werkdag verzenden. 
     
  2. ID verificatie: Je kunt eenvoudig met je smartphone een foto maken van je ID-bewijs en het direct uploaden of je kunt via je computer een  bestand (foto of kopie) van je ID-bewijs uploaden.
     
  3. Bankrekening verificatie: Je wordt gevraagd een iDeal transactie uitvoeren van € 0,01.
     
  4. Inkomsten- en lastentoets: Vanaf 1 mei 2017 geldt dat wanneer je een smartphone niet in één keer, maar in maandelijkse termijnen betaalt, dit volgens de wet gezien wordt als een ‘overeenkomst van koop op afbetaling’, oftewel: een vorm van lenen. Gelukkig betaal je 0% rente en heb je geen extra kosten. De belangrijkste verandering is dat er bij een lening van € 250 of meer een aantal vragen worden gesteld om te bepalen of het voor jou verantwoord is om een abonnement met smartphone af te sluiten.  

    De Inkomenslasten toets geldt niet bij een 1-jarig abonnement en een toestelbundel tot met € 20 pm en bij 2 jaar tot met € 10 per maand.
    De nieuwe wet geldt niet voor zakelijke abonnementen. Ga hier naar onze zakelijke afdeling.

  5. Na bovenstaande acties is je aanvraag compleet en kunnen wij direct aan de slag.
  • Je kunt het contract ook zelf uitprinten, in blokletters invullen en ondertekenen. Tot slot ontvang je ook een contract via de post. Na het invullen, stuur je het naar GSMWEB via de post of e-mail of fax. Houd er dan wel rekening mee dat wij alsnog een Bankrekening verificatie nodig hebben. Je zult een e-mail krijgen met het verzoek een iDeal betaling over te maken van € 0,01.
     

Het abonnement

  • Verlengperiode: Je kunt vanaf 4 maanden voor de einddatum van je huidige contract verlenging aanvragen.
     
  • Startdatum abonnementskosten bij een verlenging abonnement: Bij een verlenging gaat het nieuwe abonnement in zodra je oude abonnement is afgelopen.
     
  • Dekking: Overal en altijd online met 4G+ van KPN. 
     
  • Voor aanvragen geldt een minimum leeftijd van 18 jaar. Als ouder kan je wel een aanvraag indienen zodat jouw kinderen er gebruik van kunnen maken. 
     
  • Op het abonnement zijn de algemene voorwaarden van KPN en GSMWEB.NL van toepassing. Op de telecommunicatiedienst zijn de voorwaarden van KPN van toepassing.​
     
  • Indien je heeft aangegeven dat je gebruik wenst te maken van KPN Compleet thuis wordt dit automatisch bij je aanvraag ingediend. Echter heb je XS4all, dan dient je zelf contact op te nemen met de klantenservice van XS4all om deze korting te activeren. Helaas is het via het systeem van KPN nog niet mogelijk om dit tegelijkertijd met je aanvraag in te dienen. 

Klik hier voor de Algemene voorwaarden van KPN.
Klik hier voor de Goederen Krediet Overeenkomst van KPN.
Klik hier voor de Algemene Krediet Voorwaarden van KPN.
Klik hier voor de Telecom Kredietcode.
Klik hier voor de Algemene voorwaarden van GSMWEB.NL NEDERLAND BV.

Overig informatie

  • Het pakket wordt door PostNL afgeleverd. Mocht je tot 2 keer toe niet thuis zijn dan laat de postbode een briefje achter waarmee je het pakket op het postkantoor kunt afhalen. 
     
  • Indien nodig, kan je aangeven dat je een vervangend simkaart nodig heeft. Deze wordt dan kosteloos per post naar je verstuurd. 
     
  • Indien je een klacht hebt of je wilt je aanvraag annuleren/herroepen, kan je onder FAQ hoofdstuk 4 & 11 nalezen wat de procedure hiervan is. 

*  Door overmacht kan het zijn dat u het product toch niet de volgende werkdag in huis hebt. We hopen in zo'n geval op uw begrip.​