Geldt indien je nu al klant bent van KPN. Bestel al 4 maanden vóórdat je abonnement afloopt.
Optionele diensten
Basis Verzekering4,99/maand
Excellent Verzekering6,99/maand
Spotify Premium8,26/maand
Abonnement + toestel
uit voorraad leverbaar
Vandaag besteld, binnen 1 tot 2 dagen in huis
€ 0,00
eenmalig
Notice: Undefined index: KPN Zakelijk in /home/gsmweb/htdocs/gsmweb.nl/catalog/view/theme/responsive/template/checkout/abo.tpl on line 113130,13
per maand
Details abonnement
Onbeperkt bellen en SMSen + 20 GB data
€ 30,13
Basis Verzekering
€ 4,99
Excellent Verzekering
€ 6,99
Spotify Premium
€ 8,26
Totaal abonnement per maand
€  30,13
(looptijd 12 maanden)
Overige kosten
Verzendkosten
€ 4,09
Aansluitkosten
€ 0,00
Thuiskopieheffing
€ 4,70
Totaal overige kosten
€  8,79
Meer informatie
  • Jouw nieuwe toestel wordt verzekerd verzonden via PostNL. Er dient getekend te worden voor ontvangst.
1
Invullen
persoonsgegevens
2
Afronden
legitimatie-, bankgegevens en nummerbehoud
Mijn gegevens
Ja, ik ontvang graag 1 x per maand de actienieuwsbrief.
Accu/Batterij
Capaciteit van de accu/batterij4300 mAh
Beeldscherm
Maximale refresh snelheid90 Hz
Beeldschermdiagonaal16,5 cm (6.5")
Type beeldschermglasGorilla Glass
Afgeronde schermhoekenJa
TouchscreenJa
Touch screen typeCapacitief
Resolutie2400 x 1080 Pixels
Berichten
E-mailJa
SMSJa
Camera
Gezichtsveldshoek (FOV) achtercamera78,6°
Flash typeLED
Automatisch scherpstellenJa
Resolutie camera achterzijde (numeriek)64 MP
ZelfontspannerJa
Opnameresolutie3840 x 2160 Pixels
Sluitertijd camera achterzijde1,8
Diafragmaopening van de vierde achtercamera2,4
Gezichtsveldshoek (FOV) voorcamera79,3°
Video-opname modi720p,1080p,2160p
Type camera achterzijdeQuad camera
Video stabilizerJa
Cameraflitser achterzijdeJa
Tweede camera resolutie3840 x 2160 Pixels
Diafragmaopening van de derde achtercamera2,4
Sluitertijd camera voorzijde2
Resolutie bij opnamesnelheid1280x720@30fps,1280x720@60fps,1920x1080@30fps,1920x1080@60fps,3840x2160@30fps
Time-lapse-modusJa
Resolutie camera voorzijde (numeriek)16 MP
Glimlach detectieJa
Resolutie van de vierde achtercamera (numeriek)2 MP
Sluitertijd tweede camera achterzijde2,3
Gezichtsveldshoek (FOV) tweede achtercamera119°
Maximale beeldsnelheid120 fps
GezichtsdetectieJa
Cameratype voorkantEnkele camera
NachtmodusJa
Resolutie tweede camera achterzijde (numeriek)8 MP
Design
Kleur van het productBlauw
VormfactorRechthoek
KleurnaamComet Blue
Gewicht en omvang
Breedte74,8 mm
Gewicht193 g
Hoogte162,1 mm
Diepte9,6 mm
Inhoud van de verpakking
SIM kaart uitwerppinJa
SnelstartgidsJa
Meegeleverde kabelsUSB Type-C
Inclusief AC-adapterJa
AC-adapter, vermogen30 W
GarantiekaartJa
BerschermhoesJa
Scherm beschermerJa
Navigatie
GLONASSJa
GPSJa
Locatie positieJa
BeiDouJa
Netwerk
3G standaardenWCDMA
Wi-Fi-standaarden802.11a,802.11b,802.11g,Wi-Fi 4 (802.11n),Wi-Fi 5 (802.11ac)
SIM card typeNanoSIM
BluetoothJa
Near Field Communication (NFC)Ja
Generatie mobiel internet4G
Wi-FiJa
Tethering (modem-mode)Ja
SIM-kaart-capaciteitDual SIM
4G standaardLTE-FDD
Bluetooth-versie5.0
Opslagmedia
Interne opslagcapaciteit128 GB
RAM-capaciteit4 GB
RAM-typeLPDDR4X
Compatibele geheugenkaartenMicroSD (TransFlash)
Poorten & interfaces
Type aansluitplug3,5 mm
USB-versie2.0
USB-connectortypeUSB Type-C
USB-poortJa
Prestatie
VingerafdruklezerJa
Gesproken navigatie-instructiesJa
Grafische adapterMali-G76
Nummerkeuze met stemJa
Video callJa
LuidsprekerJa
GezichtsherkenningJa
TrilalarmJa
Processor
ProcessorfamilieMediaTek
Frequentie van processor2,05 GHz
Aantal processorkernen8
ProcessormodelHelio G90T
Sensoren
OmgevingslichtsensorJa
VersnellingsmeterJa
Proximity sensorJa
GyroscoopJa
Software
App distribution platformGoogle Play
Inclusief besturingssysteemAndroid 10.0
PlatformAndroid
Subscription
AbonnementstypeGeen abonnement
  • Verlengen: Een verlenging houdt in dat je bij dezelfde provider blijft. Voor een verlenging dien je dus al klant te zijn van KPN. Je behoudt dan altijd automatisch jouw huidige mobiele telefoonnummer en simkaart. 

    ​Indien je een vervangende simkaart wenst, kan je deze na aansluiting telefonisch aanvragen bij onze klantenservice. 
  • Verlengperiode:  Je kunt vanaf 4 maanden voor de einddatum van jouw huidige contract verlenging aanvragen.

​​Bestelprocedure

  1. Vul bovenstaande formulier in om jouw abonnement aan te vragen. Binnen enkele ogenblikken ontvang je per e-mail een contract en een link. Ook per sms ontvang je een link. Via een van deze links kan je online de hele bestelling eenvoudig afronden. Handig, want dit scheelt een hoop tijd en rompslomp met het uitprinten en terugsturen van contracten. We kunnen jouw bestelling bovendien direct uitvoeren en daarom alles op dezelfde werkdag verzenden. 
     
  2. ID verificatie: Je kunt eenvoudig met jouw smartphone een foto maken van jouw ID-bewijs en het direct uploaden of je kunt via jouw computer een bestand (foto of kopie) van jouw ID-bewijs uploaden.
     
  3. Bankrekening verificatie: Je wordt gevraagd een iDeal transactie uitvoeren van € 0,01.
     
  4. Inkomsten- en lastentoets: Vanaf 1 mei 2017 geldt dat wanneer je een smartphone niet in één keer, maar in maandelijkse termijnen betaalt, dit volgens de wet gezien wordt als een ‘overeenkomst van koop op afbetaling’, oftewel: een vorm van lenen. Gelukkig betaal je 0% rente en heb je geen extra kosten. De belangrijkste verandering is dat er bij een lening van € 250 of meer een aantal vragen worden gesteld om te bepalen of het voor jou verantwoord is om een abonnement met smartphone af te sluiten.  

    De Inkomenslasten toets geldt niet bij een 1-jarig abonnement en een toestelbundel tot met € 20 pm en bij 2 jaar tot met € 10 per maand.
    De nieuwe wet geldt niet voor zakelijke abonnementen. Ga hier naar onze zakelijke afdeling.

  5. Na bovenstaande acties is jouw aanvraag compleet en kunnen wij direct aan de slag.
  • Je kunt het contract ook zelf uitprinten, in blokletters invullen en ondertekenen. Tot slot ontvang je ook een contract via de post. Na het invullen, stuur je het naar GSMWEB via de post of e-mail of fax. Houd er dan wel rekening mee dat wij alsnog een bankrekening verificatie nodig hebben. Je zult een e-mail krijgen met het verzoek een iDeal betaling over te maken van € 0,01.
     

Het abonnement

  • Verlengperiode: Je kunt vanaf 4 maanden voor de einddatum van jouw huidige contract verlenging aanvragen.
     
  • Startdatum abonnementskosten bij een verlenging abonnement: Bij een verlenging gaat het nieuwe abonnement in zodra jouw oude abonnement is afgelopen.
     
  • Dekking: Overal en altijd online met 4G+ van KPN. 
     
  • Voor aanvragen geldt een minimum leeftijd van 18 jaar. Als ouder kan je wel een aanvraag indienen zodat jouw kinderen er gebruik van kunnen maken. 
     
  • Op het abonnement zijn de algemene voorwaarden van KPN en GSMWEB.NL van toepassing. Op de telecommunicatiedienst zijn de voorwaarden van KPN van toepassing.​
     
  • Indien je heeft aangegeven dat je gebruik wenst te maken van KPN Compleet thuis wordt dit automatisch bij jouw aanvraag ingediend. Echter heb je XS4all, dan dient je zelf contact op te nemen met de klantenservice van XS4all om deze korting te activeren. Helaas is het via het systeem van KPN nog niet mogelijk om dit tegelijkertijd met jouw aanvraag in te dienen. 

Klik hier voor de Algemene voorwaarden van KPN.
Klik hier voor de Goederen Krediet Overeenkomst van KPN.
Klik hier voor de Algemene Krediet Voorwaarden van KPN.
Klik hier voor de Telecom Kredietcode.
Klik hier voor de Algemene voorwaarden van GSMWEB.NL NEDERLAND BV.

Overige informatie

  • Indien het eenmalig te betalen toestelbedrag hoger is dan € 100,- zullen wij na aansluiting een e-mail sturen met daarin een iDeal betaling van het toestel. Na betaling, zullen wij jouw toestel direct versturen. Bij een lager bedrag zullen wij het bedrag incasseren. 
     
  • Het pakket wordt door PostNL afgeleverd. Mocht je tot 2 keer toe niet thuis zijn dan laat de postbode een briefje achter waarmee je het pakket op het postkantoor kunt afhalen. 
     
  • Indien nodig, kan je aangeven dat je een vervangend simkaart nodig heeft. Deze wordt dan kosteloos per post naar jou verstuurd. 
     
  • Indien je een klacht hebt of je wilt jouw aanvraag annuleren/herroepen, kan je onder FAQ hoofdstuk 4 & 11 nalezen wat de procedure hiervan is. 

*  Door overmacht kan het zijn dat het product toch niet de volgende werkdag in huis hebt. We hopen in zo'n geval op jouw begrip.​