Let op! Geld lenen kost geld
KPN abonnement met Sony Xperia 10 64GB met 50 Euro retour
Abonnement + toestel
uit voorraad leverbaar
Vandaag besteld, binnen 1 tot 2 dagen in huis
€ 66,00
eenmalig
24,00
per maand
Optionele diensten
Spotify Premium8,99/maand
Verzekering11,45/maand
Details abonnement
150 minuten of SMS binnen NL en EU
€ 14,00
Spotify Premium
€ 8,99
Verzekering
€ 11,45
Totaal abonnement per maand
€  14,00
(looptijd 24 maanden)
Details toestelkosten
Direct betalen
€ 66,00
Totaal toestelkrediet
€ 240,00
Toestelkrediet per maand
€ 10,00
(looptijd 24 maanden)
Totale toestelkosten
Totale toestelkosten
€ 306,00
Vaste rente/jaarlijks kostenpercentage 0%
Overige kosten
Verzendkosten
€ 4,95
Aansluitkosten
€ 25,00
Thuiskopieheffing
€ 5,69
Totaal overige kosten
€  35,64
Meer informatie
  • Bestel nu een Sony Xperia 10 en ontvang €50,- retour via Sony. Na opsturen van uw toestel, zullen wij u een e-mail sturen met daarin instructies. Actie is geldig tot met 31 maart 2019.
  • Jouw nieuwe toestel wordt verzekerd verzonden via PostNL. Er dient getekend te worden voor ontvangst.
  • 14 dagen bedenktijd
Bestelformulier
Mijn gegevens
Ja, ik ontvang graag 1 x per maand de actienieuwsbrief.
  • Omschrijving
  • Specificaties
  • Tarieven
  • Nummerbehoud
  • Bestelinformatie
Het ultieme breedbeeldscherm
Maak kennis met de 21:9-beleving met het 21:9-breedbeeldscherm van de Xperia 10. Eenvoudige multitasking en films bekijken in dezelfde hoogte-breedteverhouding als in de bioscoop. Video's en afbeeldingen vastleggen, opnemen en bekijken in een beeldverhouding van 21:9 en met een ontwerp dat prettig in de hand ligt.

21:9-breedbeeldscherm voor multitasking
Een scherm met een beeldverhouding van 21:9 biedt een praktischer schermoppervlak en is perfect geschikt om twee apps tegelijk uit te voeren, meer te zien en films te bekijken in een hoogte-breedteverhouding van 21:9. Dankzij de Zijsensor en appstarter kun je snel en gemakkelijk een gesplitst scherm activeren.

Meer zien met een langer scherm
Op het strak vormgegeven scherm van 6 inch met een beeldverhouding van 21:9 past meer inhoud. Blader door je favoriete apps en profiteer van minder scrollen, en dat allemaal in Full HD+.

Immersief films bekijken in 21:9
Geniet van een intensere kijkervaring met het 21:9-breedbeeldscherm van de Xperia 10. Dat is dezelfde hoogte-breedteverhouding waarin je favoriete films worden opgenomen. Met het randloos breedbeeldscherm geniet je op je smartphone van films zoals ze bedoeld waren.

Films vastleggen in 21:9
Neem je video's op in dezelfde hoogte-breedteverhouding als filmmakers met filmopnamen in 21:9. Bekijk ze vervolgens op het 21:9-breedbeeldscherm van de Xperia 10.

Wees artistiek met het dubbele-camerasysteem
Met een dubbele camera van 13 MP en 5 MP kun je foto's van hoge kwaliteit maken en je creativiteit botvieren met het artistieke Bokeh-effect.

Past perfect in je hand
De [productsname] is ontworpen om prettig in de hand te liggen. Het 21:9-breedbeeldscherm zorgt voor een strakke en slanke vorm die handig in gebruik is.

Schoonheid ontmoet duurzaamheid met Corning® Gorilla® Glass 5
De Xperia 10 is voorzien van Corning® Gorilla® Glass 5 voor stevigheid en duurzaamheid, terwijl een slanke metallic afwerking de prachtige vorm aanvult.

Een smartphone met een volledig ander geluid, dankzij audio met hoge resolutie
Laat elke track zo veel mogelijk als de originele opname klinken, dankzij audio met hoge resolutie en DSEE HX. LDAC-streaming zorgt ervoor dat alles geweldig klinkt als je draadloos luistert.

Hoor elke noot luid en duidelijk
Dankzij de Slimme versterker-technologie geniet je van een rijker en krachtiger geluid met basversterking, zodat je favoriete muziek overal perfect klinkt.

Batterij met langere gebruiksduur
De [prodcutname] heeft een hoge laadcapaciteit van 2870 mAh, zodat je erop kunt rekenen dat je de telefoon lang kunt gebruiken. Bovendien voorspelt Smart Stamina hoelang je batterij nog meegaat en wordt je energieverbruik daarop aangepast voor een nog langere gebruiksduur.

Helpt je batterij langer mee te gaan
Onze oplaadtechnologieën houden je batterij langer gezond. Batterijverzorging voorkomt dat je telefoon te lang wordt opgeladen, terwijl Xperia Adaptive Charging je telefoon tijdens het opladen in de gaten houdt om ervoor te zorgen dat de batterij niet overbelast raakt.

Doe nog meer met een krachtige processor
Van browsen tot gamen en snelle multitasking, het Qualcomm® Snapdragon™ 630 Mobile Platform3 kan met gemak al je apps, films, games en meer aan.

Accu/Batterij

Gesprekstijd (3G)19 uur
Capaciteit van de accu/batterij2870 mAh

Beeldscherm

Orientatie sensorJa
Touch screen typeCapacitief
TouchscreenJa
Touch technologieMulti-touch
Resolutie1080 x 2520 Pixels
Beeldverhouding21:9
Beeldschermdiagonaal15,2 cm (6")
Beeldscherm vormFlat

Berichten

ChatJa
Instant messaging (IM)Ja
TekstvoorspellingssysteemJa
MMSJa
E-mailJa
SMSJa

Camera

Cameratype voorkantEnkele camera
Pixelgrootte tweede achtercamera1,4 µm
Sluitertijd tweede camera achterzijde2,4
Digitale zoom5x
Maximale beeldsnelheid120 fps
Type camera achterzijdeDubbele camera
NachtmodusJa
Resolutie camera achterzijde (numeriek)13 MP
Pixelgrootte achtercamera1,12 µm
Sluitertijd camera achterzijde2
ZoomcapaciteitJa
Video-opname modi2160p
Opnameresolutie3840 x 2160 Pixels
Resolutie tweede camera achterzijde (numeriek)5 MP
Gezichtsveldshoek (FOV) tweede achtercamera87,9°
Sluitertijd camera voorzijde2
Video recordingJa
GeotaggingJa
Automatisch scherpstellenJa
Resolutie camera voorzijde (numeriek)8 MP
Gezichtsveldshoek (FOV) achtercamera76,4°
Pixelgrootte voorcamera1,12 µm
ISO-gevoeligheid12800
Flash typeLED
Cameraflitser achterzijdeJa

Design

Kleur van het productZwart
VormfactorRechthoek
VingerafdruklezerJa

Ergonomie

OmgevingslichtsensorJa
VersnellingsmeterJa
Proximity sensorJa

Gewicht en omvang

Hoogte156 mm
Diepte8,4 mm
Breedte68 mm
Gewicht162 g

Inhoud van de verpakking

Inclusief AC-adapterJa
Meegeleverde kabelsUSB
SnelstartgidsJa

Kenmerken

Gezichtsveldshoek (FOV) voorcamera84°

Multimedia

FM-radioJa
Ondersteunde videoformatenH.263,H.264,H.265,MPEG4,VP8,VP9
Ondersteund audioformaatAAC,ALAC,AMR-NB,AMR-WB,DSD,FLAC,MIDI,MP3,OPUS,PCM,Vorbis

Navigatie

Assisted GPS (A-GPS)Ja
Locatie positieJa
Wi-Fi positioneringJa
GLONASSJa
GPSJa

Netwerk

Wi-FiJa
4G standaardLTE
2G bands (primary SIM)850,900,1800,1900 MHz
Near Field Communication (NFC)Ja
4GJa
3G standaardenHSPA+,UMTS
Bluetooth-versie5.0
Wi-Fi DirectJa
3GJa
2G standaardenEDGE,GPRS,GSM
Wi-Fi-standaardenIEEE 802.11a,IEEE 802.11b,IEEE 802.11g,IEEE 802.11n
Tethering (modem-mode)Ja
SIM-kaart-capaciteitDual SIM
SIM card typeNanoSIM
BluetoothJa
2G bands (secondary SIM)850,900,1800,1900 MHz

Oproep-management

WachtstandJa
LuidsprekerJa
Gesprekstijd timerJa
NummerherkenningJa
TrilalarmJa
Gesprek in de wacht zettenJa
SnelkiezenJa
Call omschakelenJa
Conferentiegesprek mogelijkJa

Opslagmedia

Interne opslagcapaciteit64 GB
RAM-capaciteit3 GB
USB geheugenJa
Maximale capaciteit van de geheugenkaart512 GB
Compatibele geheugenkaartenMicroSDXC

Overige specificaties

Google applicatiesGoogle Maps,Google Play,YouTube

Poorten & interfaces

USB-versie2.0
USB-connectortypeUSB Type-C
USB-poortJa

Prestatie

Ondersteuning voor contactgroepenJa
PersonalisatieIconen, Menu, Snelkoppelingen
VliegtuigmodusJa
ThemesWallpapers
Persoonlijke informatie managementAlarmklok, Rekenmachine, Kalender
Microfoon muteJa

Processor

Processormodel630
ProcessorfamilieQualcomm Snapdragon

Software

Inclusief besturingssysteemAndroid 9.0
PlatformAndroid

Subscription

AbonnementstypeGeen abonnement

Tarieven

  • Kosten abonnement: Je betaalt maandelijks voor jouw abonnement.
     
  • Aansluitkosten: De aansluitkosten voor alle abonnementen zijn € 25,-. Deze worden éénmalig samen met jouw eerste factuur geïncasseerd door KPN.
     
  • Begin betaalperiode: Je betaalperiode start zodra jouw abonnement bij KPN ingaat. Hierover ontvang je van KPN bericht. Als je bij jouw bestelling aangeeft dat je jouw nummer wilt behouden, dan gaat de betaalperiode in zodra KPN jouw huidige nummer heeft overgezet.
  • Wijze betaling: Jouw factuur wordt betaald via automatische incasso. Je ontvangt de maandelijkse KPN factuur online en niet meer per post.
     
  • Kosten na contractduur: Het contract met KPN wordt na contractduur stilzwijgend verlengd en wordt omgezet naar een contract voor onbepaalde tijd met een opzegtermijn van een maand. Afhankelijk van de actie, kan de korting komen te vervallen na de contractperiode.
     
  • Tussentijds aanpassen abonnement: Je kunt jouw abonnement omhoog en omlaag aanpassen, maar nooit lager dan het abonnement maandbedrag waarop je bent ingestapt. (bijv. belbundel omlaag, internetbundel omhoog). Kortingen die op het contract staan, kunnen wel wijzigen bij het aanpassen van de bundels.
     
  • Opzeggen (evt. tussentijds): Opzeggen is gratis wanneer de einddatum van jouw contract is verstreken. Is dit niet het geval, maar wilt je toch per direct opzeggen? Dan berekend KPN een afkoopsom. Houd rekening met een opzegtermijn van 1 maand. 
  • Afrekenen van min/sms/data NL/EUBij het KPN abonnement maakt je een keuze uit de vooraf geselecteerde bundels. Bij het KPN Budget en Basis abonnement heeb je een bel/sms-bundel met een limiet. Na verbruik van deze bundel betaal je € 0,23 per minuut en € 0,07 per sms. Bellen wordt per seconde verrekend met het minimum van 30 seconden. Sms wordt afgerekend per bericht van maximaal 160 karakters. Bij de KPN zorgeloos abonnementen heb je een onbeperkte bel/sms-bundel. De data bundel geeft aan hoeveel internet je kunt gebruiken. Het gebruik van internet wordt per 1KB afgerekend. Na verbruik van internet wordt automatisch de snelheid verlaagd naar 64KB/s downloadsnelheid en 32KB/s uploadsnelheid. Het gebruik kost dan niets meer. Overgebleven belminuten, sms'jes en MB's kunnen niet worden meegenomen naar de volgende maand.
     
  • In de volgende landen gelden dezelfde tarieven voor min/sms/data als in Nederland: Andorra, België, Bulgarije, Cyprus (Grieks deel), Denemarken, Duitsland, Estland, Faeröer, Finland, Frankrijk (inclusief ‘overzeese gebieden’), Frans-Guyana, Gibraltar, Griekenland, Guadeloupe, Guernsey, Hongarije, Ierland, IJsland, Isle of Man, Italië, Jersey, Kroatië, Letland, Liechtenstein, Litouwen, Luxemburg, Malta, Martinique, Mayotte, Monaco, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal (inclusief Azoren & Madeira), la Réunion, Roemenië, San Marino, Slovenië, Slowakije, Spanje (inclusief Canarische eilanden), St. Martin, Tsjechië, Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk (inclusief Gibraltar), Zweden, Zwitserland.

    Het abonnement kan alleen in deze landen gebruikt worden met dezelfde tarieven als in Nederland als je woont of wanneer je een duurzame band met Nederland heeft. Bijvoorbeeld omdat je in Nederland werkt of een bedrijf heeft, of een opleiding in Nederland volgt. KPN kan controleren of je nog een duurzame band heeft met Nederland. Indien het blijkt dat dit niet het geval is, kunnen zij maatregelen nemen.
     
  • Internetsnelheid: De maximale internetsnelheid bij 4G+ is 225 Mb/s. Gemiddeld ontvangt Je met 4G+ in Nederland 50Mb/s down- en 35 Mb/s upload snelheid.
     

Klik hier voor de uitgebreide tarief voorwaarden van KPN

Tarieven

  • Kosten abonnement: Je betaalt maandelijks voor jouw abonnement.
  • Begin betaalperiode: Je betaalperiode start zodra jouw abonnement bij KPN ingaat. Hierover ontvang je van KPN bericht. Als je bij jouw bestelling aangeeft dat je jouw nummer wilt behouden, dan gaat de betaalperiode in zodra KPN jouw huidige nummer heeft overgezet.
  • Wijze betaling: Jouw factuur wordt betaald via automatische incasso. Je ontvangt de maandelijkse KPN factuur online en niet meer per post.
     
  • Kosten na contractduur: Het contract met KPN wordt na contractduur stilzwijgend verlengd en wordt omgezet naar een contract voor onbepaalde tijd met een opzegtermijn van een maand. Afhankelijk van de actie, kan de korting komen te vervallen na de contractperiode.
     
  • Tussentijds aanpassen abonnement: Je kunt jouw abonnement omhoog en omlaag aanpassen, maar nooit lager dan het abonnement maandbedrag waarop je bent ingestapt. (bijv. belbundel omlaag, internetbundel omhoog). Kortingen die op het contract staan, kunnen wel wijzigen bij het aanpassen van de bundels.
  • Opzeggen (evt. tussentijds): Opzeggen is gratis wanneer de einddatum van jouw contract is verstreken. Is dit niet het geval, maar wilt je toch per direct opzeggen? Dan berekend KPN een afkoopsom. Houd rekening met een opzegtermijn van 1 maand. 
  • Afrekenen van min/sms/data NL/EUBij het KPN abonnement maakt je een keuze uit de vooraf geselecteerde bundels. Bij het KPN Budget en Basis abonnement heb je een bel/sms-bundel met een limiet. Na verbruik van deze bundel betaal je € 0,23 per minuut en € 0,07 per sms. Bellen wordt per seconde verrekend met het minimum van 30 seconden. Sms wordt afgerekend per bericht van maximaal 160 karakters. Bij de KPN zorgeloos abonnementen heb je een onbeperkte bel/sms-bundel. De data bundel geeft aal hoeveel internet je kunt gebruiken. Het gebruik van internet wordt per 1KB afgerekend. Na verbruik van internet wordt automatisch de snelheid verlaagd naar 64KB/s downloadsnelheid en 32KB/s uploadsnelheid. Het gebruik kost dan niets meer. Overgebleven belminuten, sms'jes en MB's kunnen niet worden meegenomen naar de volgende maand.
     
  • In de volgende landen gelden dezelfde tarieven voor min/sms/data als in Nederland: Andorra, België, Bulgarije, Cyprus (Grieks deel), Denemarken, Duitsland, Estland, Faeröer, Finland, Frankrijk (inclusief ‘overzeese gebieden’), Frans-Guyana, Gibraltar, Griekenland, Guadeloupe, Guernsey, Hongarije, Ierland, IJsland, Isle of Man, Italië, Jersey, Kroatië, Letland, Liechtenstein, Litouwen, Luxemburg, Malta, Martinique, Mayotte, Monaco, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal (inclusief Azoren & Madeira), la Réunion, Roemenië, San Marino, Slovenië, Slowakije, Spanje (inclusief Canarische eilanden), St. Martin, Tsjechië, Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk (inclusief Gibraltar), Zweden, Zwitserland.

    Het abonnement kan alleen in deze landen gebruikt worden met dezelfde tarieven als in Nederland als je woont of wanneer je een duurzame band met Nederland heeft. Bijvoorbeeld omdat je in Nederland werkt of een bedrijf heeft, of een opleiding in Nederland volgt. KPN kan controleren of je nog een duurzame band heeft met Nederland. Indien het blijkt dat dit niet het geval is, kunnen zij maatregelen nemen.
     
  • Internetsnelheid: De maximale internetsnelheid bij 4G+ is 225 Mb/s. Gemiddeld ontvangt je met 4G+ in Nederland 50Mb/s down- en 35 Mb/s upload snelheid.
     

Klik hier voor de uitgebreide tarief voorwaarden van KPN

Gratis nummerbehoud & overstapservice.
Overstappen met nummerbehoud is heel gemakkelijk en gratis! Wij regelen de overstap. Je kunt jouw aanvraag eenvoudig online bij ons doen. Indien je een papieren contract wenst is een nummerbehoudformulier ingesloten dat je invult en mee stuurt met het contract. Het nummerbehoud regelt KPN vervolgens met jouw huidige provider. Ingangsdatum wordt door KPN bepaald daar deze afhankelijk is van de einddatum van jouw oude abonnement. 

Nummerbehoud kunt je 60 dagen voor de einddatum van jouw abonnement aanvragen.

  • We hebben de volgende gegevens nodig (deze kan je na de aanvraag online invullen)

    - Het te behouden mobiele nummer.
    - De naam van jouw huidige telecomaanbieder.
    - De wijze waarop je bij de huidige telecomaanbieder geregistreerd bent: particulier of zakelijk.
    - Het simkaartnummer 
    - Huidige einddatum (optioneel)
    - Huidige klantnummer van jouw provider

  • Indien je deze datum niet paraat heeft zoekt gsmweb dat voor jou op. 

  • GSMWEB.NL zet na ontvangst van jouw gegevens een verzoek tot nummerbehoud bij KPN in het systeem. 
  • Tot de datum van portering kan je met de nieuwe simkaart niet bellen. Dat kan pas vanaf het moment dat daadwerkelijk jouw nummer is omgezet. 
  • Je krijgt op dat moment een e-mail en een sms van KPN. Jouw abonnementskosten gaan vanaf dan ook pas in. 
  • Bij nummerportering vanaf een prepaidkaart komt het beltegoed op de prepaidkaart te vervallen. 
  • Verlengen: Een verlenging houdt in dat je bij dezelfde provider blijft. Voor een verlenging dien je dus al klant te zijn van KPN. Je behoudt dan altijd automatisch jouw huidige mobiele telefoonnummer en simkaart. 

    ​Indien je een vervangende simkaart wenst, kan je deze na aansluiting telefonisch aanvragen bij onze klantenservice. 
  • Verlengperiode:  Je kunt vanaf 4 maanden voor de einddatum van jouw huidige contract verlenging aanvragen.

​​Bestelprocedure

  1. Vul bovenstaande formulier in om jouw abonnement aan te vragen. Binnen enkele ogenblikken ontvang je per e-mail een contract en een link. Ook per sms ontvang je een link. Via een van deze links kunt je online de hele bestelling eenvoudig afronden. Handig, want dit scheelt een hoop tijd en rompslomp met het uitprinten en terugsturen van contracten. We kunnen jouw bestelling bovendien direct uitvoeren en daarom alles op dezelfde werkdag verzenden. 
     
  2. ID verificatie: Je kunt eenvoudig met jouw smartphone een foto maken van jouw ID-bewijs en het direct uploaden of je kunt via jouw computer een bestand (foto of kopie) van jouw ID-bewijs uploaden.
     
  3. Bankrekening verificatie: Je wordt gevraagd een iDeal transactie uit te voeren van € 0,01.
     
  4. Inkomsten- en lastentoets: Vanaf 1 mei 2017 geldt dat wanneer je een smartphone niet in één keer, maar in maandelijkse termijnen betaalt, dit volgens de wet gezien wordt als een ‘overeenkomst van koop op afbetaling’, oftewel: een vorm van lenen. Gelukkig betaal je 0% rente en heb je geen extra kosten. De belangrijkste verandering is dat er bij een lening van € 250 of meer een aantal vragen worden gesteld om te bepalen of het voor jou verantwoord is om een abonnement met smartphone af te sluiten.  

    De Inkomenslasten toets geldt niet bij een 1-jarig abonnement en een toestelbundel tot met € 20 pm en bij 2 jaar tot met € 10 per maand.
    De nieuwe wet geldt niet voor zakelijke abonnementen. Ga hier naar onze zakelijke afdeling.

  5. Na bovenstaande acties is jouw aanvraag compleet en kunnen wij direct aan de slag.
  • Je kunt het contract ook zelf uitprinten, in blokletters invullen en ondertekenen. Tot slot ontvang je ook een contract via de post. Na het invullen, stuur je het naar GSMWEB via de post of e-mail of fax. Houd er dan wel rekening mee dat wij alsnog een bankrekening verificatie nodig hebben. Je zult een e-mail krijgen met het verzoek een iDeal betaling over te maken van € 0,01.
     

Het abonnement

  • Aanvragen nummerbehoud: Je kunt vanaf 4 maanden voor de einddatum van je huidige contract nummerbehoud aanvragen. Jouw huidige abonnement wordt automatisch opgezegd en je betaalt geen dubbele kosten.
     
  • Startdatum abonnementskosten bij een nieuw abonnement: Indien je gekozen heeft voor nummerbehoud, zal jouw abonnement starten wanneer jouw nummer wordt overgenomen. Blijkt dat nummerbehoud niet mogelijk is, dan zal KPN een nieuw nummer aan jou verstrekken met daarbij een ingangsdatum. Kies je geen nummerbehoud, dan zal jouw abonnement direct ingaan. 
     
  • Dekking: Overal en altijd online met 4G+ van KPN. 
     
  • Je ontvangt de maandelijkse KPN factuur online en niet meer per post.
     
  • Voor aanvragen geldt een minimum leeftijd van 18 jaar. Als ouder kan je wel een aanvraag indienen zodat jouw kinderen er gebruik van kunnen maken. 
     
  • Op het abonnement zijn de algemene voorwaarden van KPN en GSMWEB.NL van toepassing. Op de telecommunicatiedienst zijn de voorwaarden van KPN van toepassing.
     
  • Indien je heeft aangegeven dat je gebruik wenst te maken van KPN Compleet thuis wordt dit automatisch bij jouw aanvraag ingediend. Echter heeft je XS4all, dan dien je zelf contact op te nemen met de klantenservice van XS4all om deze korting te activeren. Helaas is het via het systeem van KPN nog niet mogelijk om dit tegelijkertijd met jeouw aanvraag in te dienen. 

Klik hier voor de Algemene voorwaarden van KPN.
Klik hier voor de Goederen Krediet Overeenkomst van KPN.
Klik hier voor de Algemene Krediet Voorwaarden van KPN.
Klik hier voor de Telecom Kredietcode.
Klik hier voor de Algemene voorwaarden van GSMWEB.NL NEDERLAND BV.

Overig informatie

  • Het pakket wordt door PostNL afgeleverd. Mocht je tot 2 keer toe niet thuis zijn dan laat de postbode een briefje achter waarmee het pakket op het postkantoor kunt afhalen. 
     
  • Indien je een klacht hebt of je wilt jouw aanvraag annuleren/herroepen, kun je onder FAQ hoofdstuk 4 & 11 nalezen wat de procedure hiervan is. 

*  Door overmacht kan het zijn dat het product toch niet de volgende werkdag in huis hebt. We hopen in zo'n geval op jouw begrip.​
 

​​Bestelprocedure

  1. Vul bovenstaande formulier in om jouw abonnement aan te vragen. Binnen enkele ogenblikken ontvang je per e-mail een contract en een link. Ook per sms ontvang je een link. Via een van deze links kan je online de hele bestelling eenvoudig afronden. Handig, want dit scheelt een hoop tijd en rompslomp met het uitprinten en terugsturen van contracten. We kunnen jouw bestelling bovendien direct uitvoeren en daarom alles op dezelfde werkdag verzenden. 
     
  2. ID verificatie: Je kunt eenvoudig met jouw smartphone een foto maken van jouw ID-bewijs en het direct uploaden of je kunt via jouw computer een bestand (foto of kopie) van jouw ID-bewijs uploaden.
     
  3. Bankrekening verificatie: Je wordt gevraagd een iDeal transactie uitvoeren van € 0,01.
     
  4. Inkomsten- en lastentoets: Vanaf 1 mei 2017 geldt dat wanneer je een smartphone niet in één keer, maar in maandelijkse termijnen betaalt, dit volgens de wet gezien wordt als een ‘overeenkomst van koop op afbetaling’, oftewel: een vorm van lenen. Gelukkig betaal je 0% rente en heb je geen extra kosten. De belangrijkste verandering is dat er bij een lening van € 250 of meer een aantal vragen worden gesteld om te bepalen of het voor jou verantwoord is om een abonnement met smartphone af te sluiten.  

    De Inkomenslasten toets geldt niet bij een 1-jarig abonnement en een toestelbundel tot met € 20 pm en bij 2 jaar tot met € 10 per maand.
    De nieuwe wet geldt niet voor zakelijke abonnementen. Ga hier naar onze zakelijke afdeling.

  5. Na bovenstaande acties is jouw aanvraag compleet en kunnen wij direct aan de slag.
  • Je kunt het contract ook zelf uitprinten, in blokletters invullen en ondertekenen. Tot slot ontvang je ook een contract via de post. Na het invullen, stuur je het naar GSMWEB via de post of e-mail of fax. Houd er dan wel rekening mee dat wij alsnog een bankrekening verificatie nodig hebben. Je zult een e-mail krijgen met het verzoek een iDeal betaling over te maken van € 0,01.
     

Het abonnement

  • Verlengperiode: Je kunt vanaf 4 maanden voor de einddatum van jouw huidige contract verlenging aanvragen.
     
  • Startdatum abonnementskosten bij een verlenging abonnement: Bij een verlenging gaat het nieuwe abonnement in zodra jouw oude abonnement is afgelopen.
     
  • Dekking: Overal en altijd online met 4G+ van KPN. 
     
  • Voor aanvragen geldt een minimum leeftijd van 18 jaar. Als ouder kan je wel een aanvraag indienen zodat jouw kinderen er gebruik van kunnen maken. 
     
  • Op het abonnement zijn de algemene voorwaarden van KPN en GSMWEB.NL van toepassing. Op de telecommunicatiedienst zijn de voorwaarden van KPN van toepassing.​
     
  • Indien je heeft aangegeven dat je gebruik wenst te maken van KPN Compleet thuis wordt dit automatisch bij jouw aanvraag ingediend. Echter heb je XS4all, dan dient je zelf contact op te nemen met de klantenservice van XS4all om deze korting te activeren. Helaas is het via het systeem van KPN nog niet mogelijk om dit tegelijkertijd met jouw aanvraag in te dienen. 

Klik hier voor de Algemene voorwaarden van KPN.
Klik hier voor de Goederen Krediet Overeenkomst van KPN.
Klik hier voor de Algemene Krediet Voorwaarden van KPN.
Klik hier voor de Telecom Kredietcode.
Klik hier voor de Algemene voorwaarden van GSMWEB.NL NEDERLAND BV.

Overig informatie

  • Het pakket wordt door PostNL afgeleverd. Mocht je tot 2 keer toe niet thuis zijn dan laat de postbode een briefje achter waarmee je het pakket op het postkantoor kunt afhalen. 
     
  • Indien nodig, kan je aangeven dat je een vervangend simkaart nodig heeft. Deze wordt dan kosteloos per post naar jou verstuurd. 
     
  • Indien je een klacht hebt of je wilt jouw aanvraag annuleren/herroepen, kan je onder FAQ hoofdstuk 4 & 11 nalezen wat de procedure hiervan is. 

*  Door overmacht kan het zijn dat het product toch niet de volgende werkdag in huis hebt. We hopen in zo'n geval op jouw begrip.​