Sim Only
uit voorraad leverbaar
Vandaag besteld, binnen 1 tot 2 dagen in huis
€ 0,00
eenmalig
27,00
per maand
Details abonnement
Onbeperkt bellen en SMSen in NL en EU + Onbeperkt Internet in NL en EU (max 12GB in EU)
€ 27,00
Totaal abonnement per maand
€  27,00
(looptijd 1 maanden)
Overige kosten
Verzendkosten
€ 0,00
Aansluitkosten
€ 20,00
Totaal overige kosten
€  20,00
Meer informatie
  • De simkaart wordt verzonden met PostNL.
1
Invullen
persoonsgegevens
2
Afronden
legitimatie-, bankgegevens en nummerbehoud
Mijn gegevens
Ja, ik ontvang graag 1 x per maand de actienieuwsbrief.

Tarieven

  • Kosten abonnement: U betaalt maandelijks voor uw abonnement.
     
  • Aansluitkosten: De aansluitkosten voor een Sim Only abonnementen zijn € 15,- en € 30,- voor een abonnement met toestel. Deze worden éénmalig samen met uw eerste factuur geïncasseerd door Tele2.
     
  • Begin betaalperiode: U betaalperiode start zodra uw abonnement bij Tele2 ingaat. Hierover ontvangt u van Tele2 bericht. Als u bij uw bestelling aangeeft dat u uw nummer wilt behouden, dan gaat de betaalperiode in zodra Tele2 uw huidige nummer heeft overgezet.
     
  • Wijze betaling: Uw factuur wordt betaald via automatische incasso. U ontvangt de maandelijkse Tele2 factuur online en niet meer per post.
     
  • Kosten na contractduur: Het contract met Tele2 wordt na contractduur stilzwijgend verlengd en wordt omgezet naar een contract voor onbepaalde tijd met een opzegtermijn van een maand. Afhankelijk van de actie, kan de korting komen te vervallen na de contractperiode. De toestelbundel komt te vervallen na de contractperiode.
     
  • Tussentijds aanpassen abonnement: U kunt uw abonnement omhoog en omlaag aanpassen. Kortingen die op het contract staan, kunnen wel wijzigen bij het aanpassen van de bundels.
     
  • Opzeggen (evt. tussentijds): Opzeggen is gratis wanneer de einddatum van uw contract is verstreken. Is dit niet het geval, maar wilt u toch per direct opzeggen? Dan berekend Tele2 een afkoopsom. Houd rekening met een opzegtermijn van 1 maand. 
     
  • Afrekenen van min/sms/data NL: Gesprekken worden per minuut afgerekend en naar boven afgerond. Buiten de bundel betaald u € 0,25 per minuut/sms. Na verbruik van de internetbundel stop het internet. Het is wel mogelijk een éénmalige internetbundel bij te kopen. Voor de Unlimited abonnementen geld een Fair Use Policy. Unlimited data heeft een beperking van 5GB per dag.
     
  • Afrekenen van min/sms/data EU: Per 8-6-2017 internet, bel en smst u in de EU net als in Nederland. Na verbruik van de bundels gelden de zelfde buiten de bundelkosten als in Nederland. Voor de databundels van 8GB geldt een maximum van 6GB internet verbruik per maand in de EU. Na het verbruiken van dat limiet is het nog wel mogelijk om gebruik te maken van data maar zal er een toeslag van € 0,009 per MB gelden. Voor het bellen vanuit Nederland naar een EU-land of USA gelden andere tarieven.
     
  • Internetsnelheid: De maximale internetsnelheid bij 4G is 150 Mb/s.

Klik hier voor de uitgebreide tarief voorwaarden van Tele2.

Gratis nummerbehoud & overstapservice.
Overstappen met nummerbehoud is heel gemakkelijk en gratis! Wij regelen de overstap. Je kunt jouw aanvraag eenvoudig online bij ons doen. Indien je een papieren contract wenst, is een nummerbehoudformulier ingesloten dat je invult en mee stuurt met het contract. Het nummerbehoud regelt Tele2 vervolgens met jouw huidige provider. Indien nummerbehoud wordt afgekeurd zal Tele2 een nieuw telefoonnummer toekennen. Ingangsdatum wordt door Tele2 bepaald daar deze afhankelijk is van de einddatum van jouw oude abonnement. 

Je kunt nummerbehoud aanvragen vanaf 120 dagen voor het einde van jouw huidige contract. Check dus altijd wanneer het contract met jouw huidige aanbieder afloopt.

Zodra jouw nummerbehoud aanvraag door jouw huidige provider geaccepteerd is, zegt Tele2 jouw huidige contract voor je op bij jouw huidige provider. Dit hoef je zelf niet te regelen.

  • Tot de datum van portering kan je met de nieuwe simkaart niet bellen. Dat kan pas vanaf het moment dat daadwerkelijk jouw nummer is omgezet. 
  • Je krijgt op het moment van dat je overgaat, e-mail en een sms van Tele2. Jouw abonnementskosten gaan vanaf dan ook pas in. 
  • Bij nummerportering vanaf een prepaidkaart komt het beltegoed op de prepaidkaart te vervallen. 

​​​Bestelprocedure

  1. Vul bovenstaande formulier in om jouw abonnement aan te vragen. Binnen enkele ogenblikken ontvang je per e-mail een contract en een link. Ook per sms ontvang je een link. Via een van deze links kun je online de hele bestelling eenvoudig afronden. Handig, want dit scheelt een hoop tijd en rompslomp met het uitprinten en terugsturen van contracten. We kunnen jouw bestelling bovendien direct uitvoeren en daarom alles op dezelfde werkdag verzenden. 
     
  2. ID verificatie: Je kunt eenvoudig met jouw smartphone een foto maken van jouw ID-bewijs en het direct uploaden of je kunt via jouw computer een bestand (foto of kopie) van jouw ID-bewijs uploaden.
     
  3. Bankrekening verificatie: Je wordt gevraagd een iDeal transactie uitvoeren van € 0,01.
     
  4. Inkomsten- en lastentoets: Vanaf 1 mei 2017 geldt dat wanneer jje een smartphone niet in één keer, maar in maandelijkse termijnen betaalt, dit volgens de wet gezien wordt als een ‘overeenkomst van koop op afbetaling’, oftewel: een vorm van lenen. Gelukkig betaal je 0% rente en heb je geen extra kosten. De belangrijkste verandering is dat er bij een lening van € 250 of meer een aantal vragen worden gesteld om te bepalen of het voor jou verantwoord is om een abonnement met smartphone af te sluiten.  

    De Inkomenslasten toets geldt niet bij een 1-jarig abonnement en een toestelbundel tot met € 20 pm en bij 2 jaar tot met € 10 per maand.
    De nieuwe wet geldt niet voor zakelijke abonnementen. Ga hier naar onze zakelijke afdeling.

  5. Na bovenstaande acties is uw aanvraag compleet en kunnen wij direct aan de slag.
  • ​je kunt het contract ook zelf uitprinten, in blokletters invullen en ondertekenen. Tot slot ontvang je ook een contract via de post. Na het invullen, stuur je het naar GSMWEB via de post of e-mail of fax. Houd er dan wel rekening mee dat wij alsnog een Bankrekening verificatie nodig hebben. Je zult een e-mail krijgen met het verzoek een iDeal betaling over te maken van € 0,01.

Het abonnement

  • Aanvragen nummerbehoud: Je kunt vanaf 120 dagen voor de einddatum van jouw huidige contract nummerbehoud aanvragen. Als de aanvraag voor nummerbehoud is goedgekeurd, wordt uw huidige abonnement automatisch opgezegd en betaalt u geen dubbele kosten.
     
  • Startdatum abonnementskosten bij een nieuw abonnement: Indien u gekozen heeft voor nummerbehoud, zal jouw nummer starten wanneer jouw nummer wordt overgenomen. Blijkt dat nummerbehoud niet mogelijk is, dan zal Tele2 een nieuw nummer aan je verstrekken met daarbij een ingangsdatum. Kies je geen nummerbehoud, dan zal jouw abonnement direct ingaan. 
     
  • Dekking: 4G van Tele2. Indien er geen 4G mogelijk is, word je omgezet naar 2/3G-netwerk.
     
  • Voor aanvragen geldt een minimum leeftijd van 18 jaar. Als ouder kan je wel een aanvraag indienen zodat jouw kinderen er gebruik van kunnen maken. 
     
  • Op het abonnement zijn de algemene voorwaarden van Tele2 en GSMWEB.NL van toepassing. Op de telecommunicatiedienst zijn de voorwaarden alsmede de Fair Use Policy van Tele2 van toepassing.
     

Klik hier voor de Algemene voorwaarden Toestel en Toestelkrediet van Tele2.
Klik hier voor de Fair Use Policy van Tele2.
Klik hier voor de Privacy Statement van Tele2.
Klik hier voor de Algemene voorwaarden van GSMWEB.NL NEDERLAND BV.
 

Overig informatie

  • Het pakket wordt door PostNL afgeleverd. Mocht je tot 2 keer toe niet thuis zijn dan laat de postbode een briefje achter waarmee je het pakket op het postkantoor kunt afhalen.
     
  • Indien je een klacht hebt of je wilt jouw aanvraag annuleren/herroepen, kun je onder FAQ hoofdstuk 4 & 11 nalezen wat de procedure hiervan is. 

* Door overmacht kan het zijn dat het product toch niet de volgende werkdag in huis hebt. We hopen in zo'n geval op jouw begrip.​